Darmowa dostawa od 400 zł
Menu

Email: shop@zegarium.pl
Tel.: 505 368 949

Szukaj
Koszyk


Pytania i odpowiedzi

Przed złożeniem zamówienia

Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji nowego konta?
Tak, możesz złożyć zamówienie bez konieczności rejestracji nowego konta. Wystarczy, że po dodaniu produktu do koszyka, przejdziesz do kolejnego kroku i wypełnisz niezbędne pola z danymi, które umożliwią nam przyjęcie i zrealizowanie Twojego zamówienia. Nie musisz zakładać konta ani logować się do sklepu, aby dokonać zakupu.

Jak sprawdzić czy dany produkt jest aktualnie dostępny?
Na każdej stronie produktu znajdziesz informacje dotyczące dostępności. Dzięki temu będziesz miał klarowny obraz sytuacji, jeśli chodzi o dostępność produktu, który Cię interesuje.

Czy mogę liczyć na zniżkę, rabat lub inne bonusy podczas zakupów na stronie?
Informacje o kodach rabatowych, zniżkach i promocjach zazwyczaj pojawiają się w formie wyskakujących okienek podczas przeglądania strony. Te promocje są zwykle organizowane cyklicznie, często w weekendy, ale mogą również występować pojedyncze dni w tygodniu. Dzięki nim możesz skorzystać z atrakcyjnych ofert podczas Twoich zakupów online.

W trakcie składania zamówienia

Czy mogą odebrać towar osobiście?
W naszej działalności skupiamy się wyłącznie na sprzedaży wysyłkowej. Oznacza to, że wszystkie zamówienia są realizowane poprzez wysyłkę, co umożliwia naszym klientom wygodne i bezproblemowe dokonywanie zakupów bez konieczności wychodzenia z domu.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Średni czas realizacji zamówienia wynosi około 1-2 dni roboczych.

Jaki jest czas dostarczenia wysłanego zamówienia?
Czas dostarczenia zamówienia jest ściśle związany z wybraną formą dostawy i zależny jest od dostawcy. Średni czas dostarczenia zamówienia wynosi 2-5 dni roboczych od złożenia zamówienia.

Czy wysyłacie paczki w weekend?
Wysyłka wszystkich zamówień odbywa się w dni robocze – czyli od poniedziałku do piątku w godzinach 8-15. Nie wysyłamy paczek w soboty, niedziele oraz w święta.

Po złożeniu zamówienia

Czy jest możliwość anulowania już złożonego zamówienia?
Tak, jest taka możliwość, w tym celu należy zalogować się na stronie sklepu internetowego na dane podane w trakcie składania zamówienia. Następnie kliknąć odnośnik „Anuluj zamówienie”. Zamówienie można również anulować telefonicznie lub mailowo. Aktualne dane kontaktowe znajdują się w zakładce Kontakt i dane firmy.

Czy można umówić się na konkretną godzinę odbioru przesyłki?
Warto zaznaczyć, że nasza firma nie ma bezpośredniego wpływu na godzinę dostarczenia paczki przez przewoźnika. Jednak zazwyczaj przed dostarczeniem przesyłki kurier stara się skontaktować z odbiorcą w celu uzgodnienia dogodnej godziny odbioru paczki. Dodatkowo istnieje możliwość zamówienia paczki do paczkomatu i odebrania jej o dowolnej porze dnia.

Gdzie mogę uzyskać informację o lokalizacji wysłanej do mniej paczki z zamówieniem?
Aktualny status paczki oraz jej dokładną lokalizację mogą Państwo śledzić na oficjalnych stronach naszych przewoźników. Wystarczy wpisać podany numer listu przewozowego, który został wysłany w ostatniej wiadomości z informacją o wysyłce zamówienia.

Czy mogą zwrócić zakupione produkty? Jak to zrobić?
Tak wszystkie zakupione towary w naszym sklepie można zwrócić. Wiecej informacji znajdziesz w zakładce Regulamin sklepu.

Otrzymałem inny towar, niż zamówiłem – co mam zrobić?
Jeśli otrzymaliście Państwo całkowicie błędne zamówienie, prosimy o niezwłoczną odsyłkę paczki. Wymagana jest również informacja mailowa lub telefoniczna o odsyłce błędnego zamówienia.

Otrzymałem towar, który posiada wadę – co mam zrobić?
Pierwszym krokiem powinno być zrobienie dokładnego zdjęcia wadliwego towaru, tak aby wada była jak najwyraźniej uchwycona. Następnie należy wysłać wiadomość e-mail z informacją i opisem otrzymanego wadliwego towaru. Przygotowane wcześniej zdjęcia będą stanowiły podstawę przyjęcia zgłoszenia reklamacyjnego. Dzięki temu proces reklamacji będzie przebiegał sprawnie i efektywnie, umożliwiając szybką reakcję ze strony obsługi klienta.